eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BZWBK] wprowadzili PZ dla oplacenia KKRe: [BZWBK] wprowadzili PZ dla oplacenia KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.germany.com!newsfe
    ed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news
    .chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ddgd2b$csj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dbc2b$42fbc9db$540adbe9$7174@news.chello.pl>
    <573f6$42fbcae4$540adbe9$7426@news.chello.pl>
    <ddi37h$4vq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ced3a$43026c38$540adbe9$5649@news.chello.pl>
    <ddv4up$7h4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: [BZWBK] wprowadzili PZ dla oplacenia KK
    Date: Wed, 17 Aug 2005 21:34:19 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Message-ID: <7a3a$4303913b$540adbe9$21540@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 25
    NNTP-Posting-Host: 84.10.219.233 (84.10.219.233)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Aug 2005 21:34:19 +0200
    X-Trace: 07a3a4303913bf1af7e4c21540
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:361051
    [ ukryj nagłówki ]

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> wrote in message
    news:ddv4up$7h4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > No naprawde nie przekonuje mnie ta argumentacja, ze taka reklamacja
    > zostala by automatycznie na tej podstawie uznana. Czy to
    > teoretyzowanie, czy jest to podparte eksperymentem ?
    >

    A czemu nie? Przeciez to jest prawda...
    W podobnej sytuacji BPH uznalo reklamacje. Chodzilo o zaksiegowanie 3 sesji
    przychodzacej nastepnego dnia. Oddzial w pierwszej chwili odrzucil
    reklamacje (ustna) i twierdzil, ze nie ma zadnych podstaw ani mozliwosci
    zeby zostala uwzgledniona. Po zlozeniu reklamacji pisemnej uznal ja i to
    bardzo szybko.
    Nie sadze zeby inny bank odrzucil taka reklamacje. Zwlaszcza gdy mozna dosc
    latwo wykazac, ze swiadczenie zostalo spelnione, a przeksiegowanie miedzy
    kontami jest czynnoscia czysto techniczna. Co wiecej, na taka czynnosc, a w
    zasadzie czas jej trwania, klient nie ma najmniejszego wplywu. W przypadku
    Multi i mBanku mamy doczynienia z wewnetrznym przeksiegowaniem, bank ma
    mozliwosc techniczne dokonania tego online. To czy pieniadze znajduja sie na
    rachunku technicznym karty czy na innym rachunku przejsciowym w tej sytuacji
    nie ma znaczenia - wlascicielami rachunku jest BRE Bank SA.

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1