  • Date: Sat, 21 Jun 2008 07:11:31 +0200
    From: Radek Wroclawski <r...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki

    ygreko pisze:
    > BZWBK ma dobre produkty, ale obsluga tam jest tragiczna.
    mogę tylko potwierdzić - wczoraj byłem podwyższyć limit karty
    kredytowej. Trwało to prawie godzinę - wypytywali o wszystko co jest
    możliwe. Najśmieszniejsze jest to, że większość tych informacji podałem
    2 lata temu składając wniosek o kartę. Osoba kompletnie nie zorientowana
    w obowiązujących regulacjach - co chwilę kogoś wołała i pytała. Gdy
    powiedziałem, że nie pamiętam od kiedy jestem zameldowany - to niech pan
    wpisze cokolwiek. Czyli namawianie do poświadczenia nieprawdy. No
    comments. Jak nie podwyższą limitu to spadam z WBK...