  • Data: 2011-02-15 12:38:35
    Temat: Re: BZWBK - zmiana regulaminu i TOiP od 1 kwietnia
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i skonczylo sie rumakowanie....
    > Jak przyjdzie informacja poczta, rowiazuje umowe o konto, byc moze tez
    > oszczednosciowe, jesli da sie obsluzyc KK przez internet bez nich..
    > W listopadzie konczy sie KK Money - dobrze sluzyla.

    Dla posiadaczy Konta<30 lub Konta24.pl zmiana polegająca na tym, że
    konto to zmienione zostanie w okolicznościach określonych we właściwym
    załączniku do Regulaminu kont dla ludności na Konto Wydajesz&Zarabiasz,
    a nie jak dotychczas na Konto24.

    jakie to mogą być okoliczności?
    jeżeli konto24.pl zmienią mi na jakieś inne to konieczna bedzie
    rezygnacja z tego konta ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    co za perfidia bank podnosi opłaty, bo został laureatem konkursu ;-/
    no ciekawszej argumentacji dawno nie widzialem...