  • Data: 2008-01-29 13:53:08
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wystarczaloby jakby BANK oferowal w swoim serwisie mozliwosc
    > autoryzacji WSZYSTKICH transakcji zdalnych.
    > Jesli w terminie x godzin sie nie zalogujemy i nie potwierdzimy -
    > transakcja zostaje odrzucona - i tyle.....

    czy to jest technicznie mozliwe?
    Powiedzmy, że doładowuję telefon płacać kartą.
    Teraz jest tak, że wpisuję dane karty i po chwili mam środki na koncie
    kom.

    Gdybym musiał potwierdzić logując się do banku w procesie autoryzacji
    transkacji musiałaby byc odpowiedźć nie tylko tak lub nie ale jeszcze
    "zaczekaj" i każdy sklep musiałby być na taką odpowiedź przygotowany.
    Jak to zrobic inaczej?