  • Data: 2008-01-26 22:23:47
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" b...@t...goog
    legroups.com

    > Przesunęli za freeko?

    : Tak. Z tym, ze przesowalem przy podpisywaniu umowy.

    Przesuwałeś? Słowo bez polskich diakrytyków i z błędem jest trudne do odczytania.

    Może mnie (mamie) przesuną teraz. Z dwóch powodów byłoby lepiej,
    gdyby był 15, nie 5 jako koniec okresu. :) Może nawet 12 lub 13. :)

    -=-

    Certyfikat z Polbanku na innym komputerze nie zainstalował się...

    -=-

    Czasami wydaje mi się, że współpraca z polskimi bankami to jakaś gra zręcznościowa.
    ;)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com