  • Data: 2009-03-06 20:29:26
    Temat: Re: Bank Anglii wydrukuje 75 mld funtów
    Od: zma <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Duch wrote:
    > "Cubus" <c...@n...pl> wrote in message
    >
    > To okolo 300 mld zlotych,
    > to tyle co roczny budzet Polski..........
    >

    > Niech mi ktos wytlumaczy dlaczego jesli dodrukuja ta kase,
    > to wrosnie cena ich obligacji?
    >
    > Duch

    poniewaz 'wydrukowane' pieniadze przeznaczone sa tylko i wylacznie na
    wykup obligacji wlasnie - czesc od bankow, czesc od firm.
    W kwesti kwot - to planowany jest jeszcze jeden zabieg na taka sama
    kwote. (a potem pewnie kolejny i kolejny i kolejny ;-/ ) Dziwi mnie
    tylko, ze w dniu w ktorym pierwsza transza zostala 'kliknieta' (wczoraj)
    rynki walutowe nie zareagowaly. W ogole. Olaly moczem cieplym jakby nic
    sie nie stalo.