  • Data: 2005-06-01 11:19:03
    Temat: Re: Bank BPH przedłuża promocję kredytów mieszkaniowych
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    news:d7jse5$4jt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    [...]
    > Fakty:
    > - stosy papierow,
    > - po 16 dniach bez odzewu z BPH wymuszone zostalo podjecie decyzji, Pani
    > miala juz tylko zadzwonic i sie umowic na podpisanie umowy, brak
    > telefonu przez 2 dni,
    > - po 2 dniach wymuszone umowenie sie na "za dwa dni",
    > - po godzinie telefon: musza Panstwo miec ubezpieczony dom, minimum 240
    > 000 prosze przyniesc polise,

    Też mam negatywną opinię o BPH. Polecam jednak skargę poprzez formularz na
    stronie internetowej. Efekt może przekroczyć najśmielsze oczekiwania.
    Wczoraj po 19 dniach oczekiwania na decyzję kredytową i ignorowaniu mnie
    przez doradcę kredytowego, napisałem skargę z pytaniem, jakie standardy ma
    bank w terminach rozpatrywania wniosków i czy jest mi w stanie udzielić
    jasnej odpowiedzi do kiedy zostanie rozpatrzony mój wniosek. Przy okazji
    dodałem, że jestem zainteresowany ofertą konkurencji, która działa o wiele
    szybciej (m.in. PKO BP w którym kolega także bierze kredyt mieszkaniowy).
    Po trzech godzinach zadzwonił skruszony doradca i poinformował mnie, że
    decyzja kredytowa będzie w najbliższy czwartek po południu. Biedaczek
    pierwszy raz w historii naszych kontaktów raczył przedzwonić do mnie i
    poinformować jak się mają sprawy.
    Mam nadzieję, że BPH dotrzyma tego terminu i udzieli mi kredytu, chociaż
    jeszcze nie dzwonili do zakładów pracy, aby potwierdzić wysokosć zarobków :(

    Przemysław Szalbierz