  • Data: 2010-03-16 09:29:42
    Temat: Re: Bank Łojca Dyrektora :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi" hnlhpv$ar3$...@n...interia.pl

    > Pomijając już kwestię szeroko pojętej "Rydzykowszczyzny" jaka
    > pojawiła się w poście autora to... to w tym co pisze ma wiele
    > racji. SKOKi są drogie i z bankami raczej mogą konkurować na
    > niewielu płaszczyznach.

    Zbawianie duszy nie ma ceny. :) Zapamiętaj to sobie!

    Próbowałem Wam, panowie, wyjaśnić, że działalność Rydzyka niekoniecznie
    jest zgodna z nauką głoszoną przez Kościół rzymskokatolicki, ale musi
    wiele wody upłynąć w Warcie, abyście pojęli bez emocji, beznamiętnie,
    spokojnie to, co tłumaczę. :)

    Co więcej -- Rydzyk nie znajdował poparcia wśród Pieronków czy innych
    Łazewskich. Łazewski (także jako szef Caritas Polska) podczas mszy
    w Białymstoku nie krył swego niechętnego stosunku do Rydzyka, zaś
    Pieronek (jako szef episkopatu) wypowiadał się o RR tak, że dzisiejsze
    wypowiedzi działaczy ;) PO są przy jego wypowiedziach gloryfikowaniem RR. :)

    Nie znajdował Rydzyk poparcia także u samego papieża, Jana Pawła II, ale
    z innego powodu -- nie płacił mu dostatecznie dużo. :) (tłumacząc się tym,
    że (w odróżnieniu do innych polskich czarnych) nie tylko zbiera, ale i czyni
    konieczne inwestycje; że jego ,,taca'' jest kosztowniejsza w utrzymaniu od zwykłej)

    Na działalność Łazewskiego (Caritas) Kościół zezwala, choć niechętnie,
    zaś na Rydzyka działalność -- nie zezwala. Chrześcijanin nie powinien
    czynić siebie zastępcą Boga na ziemi i decydować za innych. Wbrew być
    może potocznemu pojmowaniu nauki tegoż Kościoła, Tusk ze swoim liberalizmem
    jest bliższy poprawnej postawie prawdziwego Chrześcijanina. :) Zgodnie
    z nauką rzymskokatolicką nie należy zbierać, aby rozdawać, ale tak żyć,
    aby bóg dawał bezpośrednio innym. Na dodatek tak należ dążyć do tej
    cudownej sytuacji (gdy bóg daje bezpośrednio) aby nie zbierać za to
    podziękowań od nikogo.

    Liberał ,,żyje i daje żyć innym'' -- zarabiając, daje zarobek innym.

    Bóg nie daje bezpośrednio -- nie buduje Kas Bosko Opiekuńczych. :)
    Bóg daje człowiekowi za pracę, za pomysłowość (a sam w umyśle człowieka
    tę pomysłowość sprawia) i nie potrzebuje pośredników typu Rydzyk czy Łazewski.
    Ostatecznie Łazewski może być -- działalność jego (teoretycznie przynajmniej)
    nie opuszcza sytuacji kryzysowych. Jednak i te kryzysowe powinny być rozwiązywane
    nie poprzez zbiórkę i rozdawnictwo, ale poprzez budowanie prawa. Kapłan ma nauczać
    (właściwie rzymskokatolicki ksiądz ma tylko dwa zadania -- odprawianie mszy
    i udzielanie sakramentów; nawet nie wolno duchownym zajmować się polityką
    czy gospodarką) o Bogu, lecz nie powinien Boga wyręczać w dystrybucji dóbr. :)

    Każdego uczą na religiach dobrej wiary, więc jeśli ktoś (jak ja)
    daje na Kościół niepotrzebnie dużo -- grzeszy. :) Ja, za swoje
    grzeszenie zostałem ukarany przez boga bardzo surowo, więc chcę
    zmyć swoje grzechy nauczaniem innych -- niestety moje słowa są
    jak strzelanie grochem o betonową ścianę o betonowego bunkra!!!

    Mnie Bóg na dobrą drogę sprowadził moim głodem -- połamały się moje palce,
    ucierpiało moje zdrowie, ,,zwykliklienci'' :) zaczęli wyzywać mnie od trolli,
    kapłani straszyli piekłem w wypadku niepłacenia ogromnych datków (do głowy
    wielu z Was, Szanowni Dyskutanci, nie przychodzi, ile ,,Kościół'' JPII życzył
    sobie ode mnie!!! -- i nie mogę mieć pretensji do Boga o to, że nie chcecie mi
    wierzyć, skoro ja Bogu nie chciałem wierzyć) a sama Arkedocja w (przepraszam)
    dupie miała swego Księcia. :)

    Lecz nadszedł i czas pomsty!!! Choć umieram niemal z powodu chorych płuc -- nadal
    żyję. :)
    Choć ,,nieznani sprawcy'' pobili mi moją Pannę Mercedes, aby następnie (z poczucia
    winy)
    wymadlać :) łaski dla ,,rodzinnej firmy'' -- grób złoczyńcy Stanisława Rabiczki
    został
    ponoć :) mocno okaleczony; nie widziałem, ale opowiadano mi o tym. :) Choć wyrwano
    mnie
    z korzeniami z mego świata (wielu śmiało się, mówiąc, że na uczelni czuję się jak
    u siebie w domu) -- Korteriańskie dzieci nie mogą rozwinąć skrzydeł w ,,wolnej
    Polsce''
    a wielu z nich spłonęło żywcem, nie będąc w stanie łaski uświęcającej (czyli zgodnie
    z nauką tegoż Kościoła -- nie będą oglądali Boga twarzą w twarz, czyli będą potępieni
    -- pójdą (piechotą -- bo UE nie zbuduje na czas metra ,,stąd do piekła''!) do
    piekła!) itd...

    Rydzyk to oszust -- ale głupi ten, kto żałuje oszukiwanych babć/beretów. :)
    Bóg nie pozwala człowiekowi na bezmyślne życie!!

    Mnie trzeba porządnie kopnąć w xupę, abym pojął, że nie jestem mile widziany. :)
    Podobnie dzieje się z masą ludzi. :)

    Bóg pyta (w PŚ) o to, dlaczego człowiek wydaje pieniądze na to, co nie nasyci? :)
    Mówi też wyraźnie o tym, że dobry człowiek zbliża się do światła, aby ukazać swoją
    dobroć; zaś zły -- ukrywa się w ciemnościach, aby na jaw nie wyszły obrzydliwości
    jego życia/postępowania. :) Rydzyk skacze z radości, gdy go min. Kudrycka (czy
    jakaś inna inspekcja) chce kontrolować czy krzyczy o zamachu na niezależne media? :)

    Gdy mnie wyzywano od pijaków, cieszyłem się, gdy przez policję byłem kontrolowany
    alkomatami i balonikami -- na wypadek nietrzeźwości. :) Cieszyłem się, gdyż nie
    pijam alkoholu. :) (wiem -- to degeneracja! gdyby nikt nie pił, z czego by się
    utrzymywało państwo -- ale ja nie jestem społecznikiem!)

    Chrystus (wzór do naśladowania!) poszedł na śmierć, choć był niewinny.
    Rydzyk uciekł (za pieniądze beretów!) do USA, gdy Suchocka zaprosiła
    go na randkę do prokuratury.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'