    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank Ochrony Środowiska
    Date: Thu, 21 Oct 2010 13:33:44 +0200

    <b...@o...pl> 1...@n...onet.pl

    > pamiętacie lukasowe "tak powinno byc w każdym banku"?
    > sugestia jednoznaczna: inne banki są złe tylko my dobrzy!

    [..]

    > aliorowy "najlepszy bank" też wydaje mi się mało etyczny
    > i ocierający sie o nieuczciwą reklamę. "Wyższa kultura"
    > wielokrotnie była tutaj krytykowana a nawet prowokowała
    > do mówienia o "niższej kulturze" bankowości.

    Ponoć Katarzyna II tańcząc z jakimś hrabią zwróciła mu uwagę na
    to, że ten ma plamkę na mankiecie -- nieszczęśnik powiesił się.
    Innemu księciu zwróciła uwagę na przygniecioną koszulę -- ten
    zastrzelił się ze zgryzoty. Ale, gdy swojemu gachowi powiedziała
    o błocie na jego bucie, ten odparł -- to nie błoto, lecz psie
    gówno i tańczył z nią spokojnie dalej. :)

    Gdy więc ktoś pochodzi z chlewa i nauczy się tego, że nie należy
    pierdzieć :) mając swój wylot ;) na wysokości czyjegoś nosa,
    uważa unikanie takiego pierdzenia za szczyt kultury. :)

    -=-

    Tak oto:

    () w Aliorze mamy do czynienia z wysoką kulturą,
    gdy pracownik nie spluwa w twarz klientowi :)

    () prezydent Kawśniewski mówił o tym, że Polacy
    muszą nauczyć się odpowiadania na pisma i listy

    () prałat Jankowski stawiał szopki bożonarodzeniowe
    przedstawiające (zawierające) najokropniejsze zbrodnie
    ludzkości (prałat albowiem zapominał o tym, że sypiał z chłopcami)

    () Lukas uznał, że jest super, gdy klienta nie oblewa się gorącą kawą???

    () zaś PeKaO akurat teraz głośno krzyczy o swojej innowacyjności ;)
    wyrażającej się możliwością zlecania przelewów przez internet,
    z dowolnego miejsca ziemi...

    () podczas gdy na mnie pewna pani patrzy ze zdumieniem w czasie rozmowy:

    -- Czy mają państwo jakąś toaletę? Chciałbym umyć ręce.
    -- Oczywiście. [nie moglibyśmy funkcjonować bez
    WC -- skończylibyśmy w kryminale]
    -- A ile kosztuje skorzystanie z tej toalety?
    -- Dla naszych gości jest bezpłatna.
    -- A jeśli ktoś nie jest waszym gościem?
    -- ??? Każdy, kto tu wejdzie, jest naszym gościem. :)

    I tak to jest -- jeden na mnie patrzy ze zdumieniem, jakbym zadawał pytania typu:

    -- Czy jestem na planecie zwanej Ziemią?

    A inny uważa cokolwiek (na przykład krzesło w banku) za cud naddoskonałości. :)

    -=-

    Wracając do chronienia środowiska -- czy ktoś wie, na czym polega mechanizm
    kantowania klientów BOŚ? I przy okazji -- wielu z was otrzymało iPady
    z DojczeBanku? Ja stówki na zareklamowaną przez siebie kartę internetową
    nie dostałem. Paczki (którą mogłem opłacić tą kartą) zamówionej podczas
    łikendu -- także. :) (najpierw rozmnożyła się owa paczka, później przybyła
    za wcześnie, gdy nie miałem pieniędzy, następnie bankomat nie chciał dać
    mi 100 złotych, mówiąc,

    O wilku mowa... :) Paczka przybyła...

    że nie ma środków... Stówka więc przydałaby się... Opłaciłbym przesyłkę kartą...

    -=-

    Więc jak to jest z tym BOŚ?

    --
    ^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
    438
    | 740 06 08 . .17 . 739 F|l 430 . . .09
    . . 428
    | 730 październik 07 09 1112 16 18 . 729 E|i 420 02 05 0708
    10 1213 .1617 19 418
    P|l 720 02 1314 719 V|t 410 01 04 06
    11 1415 18 413
    E|/ 710 01 03 05 15 VVVV 709 |r 400 03