  • Data: 2002-08-02 20:52:00
    Temat: Re: Bank Sląski i lekkie nonsensy:-))
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ja dostalem wczoraj wypowiedzenie umowy prowadzenia rachunku osobistego
    > z "Myllenium" .......rachunek ten zamknelem ponad dwa lata temu, szkoda
    > gadac....

    :-)
    Nie zamknales, chociaz byles o tym swiecie przekonany.
    Twoj rachunek sobie wisial w systemie, spal smacznie... w miedzyczasie
    pracownik recznie Ci wyksiegowal reszte srodkow i popsul wyciagi, zeby nie
    bylo smrodku...
    Konto spalo sobie, spalo i chrapalo. A po dwoch latach przy robieniu porzadkow
    ktos w centrali znalazl rachunek-nieboge pod sterta kurzu i sie zlitowal,
    wysylajac Ci wypowiedzenie :-)

    pozdrawiam
    maksymilian