eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank Spółdzielczy w Tarnobrzegu - gdzie są moje pieniądze? › Re: Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu - gdzie są moje pieniądze?
    From: "brum" <s...@n...berdyczow>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu - gdzie są moje pieniądze?
    Date: Tue, 3 Jul 2012 17:30:13 +0200

    >A ja niedawno likwidowałem konto w SKOKu (takie konto do zakładania lokat,
    >nie
    > ROR) i okazało się, że na zwrot 26 zł (= tzw. wkład i tzw. udział) muszę
    > czekać do wiosny przyszłego roku, i co gorsza będzie tylko
    > kilkunastodniowe
    > okienko, w czasie którego będzie można wypłacić te pieniądze. Oczywiście
    > jeszcze nie wiadomo, kiedy ono będzie. ZŁODZIEJE ten skok Stefczyka,
    > połaszczyli się na moje 26 zł - ale jeśli mają powiedzmy milion klientów i
    > od
> [...]

    kiedy kogos oczerniasz, warto sie podpisac, inaczej nie jest to prawda,
    tylko tchorzostwo

    skok, podobnie jak spoldzielnia, opiera sie o udzialy swoich czlonkow
    kazdy z nich wplaca jakas kwote, minimalnie jedna jednostke udzialowa
    calkowicie normalna praktyka (mozna napisac bez przesady: od wiekow) jest
    wyplacanie wartosci udzialow po najblizszym walnym zgromadzeniu, po
    zatwierdzeniu sprawozdania finansowego i podjeciu decyzji w sprawie
    zysku/straty za rok poprzedni
    osoba, ktora decyduje sie na powierzenie srodkow kasie powinna o tym
    wiedziec
    srodki udzialowe to nie depozyt i nie sa platne na zyczenie, a problem
    poruszony powyzej bierze sie stad, ze skok-i traktowane sa jak instytucje
    komercyjne, a nie jak wspolnoty osob oszczedzajacych i pozyczajacych sobie
    nawzajem
    niestety takie podejscie wystepuje zarowno po stronie czlonkow, jak i osob
    zarzadzajacych, to prowadzi czasem do nieporozumien, przykladowo takich, jak
    opisane