  • Data: 2005-05-16 13:41:18
    Temat: Re: Bank Zachodni WBK umożliwia przestepstwa...
    Od: "zdziwiony" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no teraz juz wiesz ze przynajmniej w przypadku BZWBK pracownicy centrum kart
    widza go w systemie i podaja go klientowi co prawda po pelnej kontroli
    tozsamosci ale jednak widza i moga go zmienic.

    Po mojej wielkiej awanturze przywrocono mi stary kod do karty ktora mam w
    portfelu.

    Okazuje sie wymiana kart w BZWBK na karty z chipem obnazyla brak elementarnych
    zabezpieczen w banku.

    Teraz czekam na decyzje policji o ewentualnym wszczeciu sledztwa.

    Moim zdaniem jest to jaskrawy przyklad braku systemowych zabezpieczen w tym
    banku przed mozliwoscia dokonywania oszustw przy transkacjach internetowych.