  • Data: 2006-01-07 18:34:34
    Temat: Re: Bank chce wyłudzić kasę....
    Od: K R Z Y S I E K <F...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Nauczka na przyszłość.
    > Większość firm ma prawo przez 3 lata ścigać cię o należności, które im
    > się wydaje, że im się należą.
    > Dopiero po tym czasie możesz skutecznie przed sądem obronić się od płacenia
    > Dlatego trzymaj wszystkie dokumenty minium 3 lata, a jak masz gdzie to
    > nawet dłużej.

    > A musieli?
    > Sprawdź w regulaminie konta, czy jest zapis mówiący o tym, że wyciągi z
    > konta nie będą wysyłane w przypadku braku operacji na koncie innych niż
    > dopisywanie odsetek lub pobieranie opłat za porwadzenie rachunku.

> [...]
    Nie było takiego zapisu. W umowie konta jest informacja o comiesiecznych
    wyciągach dostarczanych pod adres, żadnych wykluczeń. W umowie jest
    także zapis o minimalnych wplywach na konto - 400 zł. Przecież o tym by
    przypomnieli!.
    Ja zawsze zbieram wszystkie papierki, ale czasami w papierach rządzi
    żona, a wtedy (jak widać) pojawiaja sie problemy. Ale posiadam takie
    dokumenty które świadczą o powstaniu debetu w kwocie 2 złotych i po 2
    dniach pismo już w domu miałem (chociaż już wtedy kwota była
    uregulowana) a tu ponad dwa lata ???? Po prostu tego nie rozumiem.....