  • Data: 2006-01-07 19:17:23
    Temat: Re: Bank chce wyłudzić kasę....
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    K R Z Y S I E K wrote:
    > Nie było takiego zapisu.
    Poszukaj w prawie bankowym (chyba tam widziałem). Jest zapis mówiący, że
    bank ma obowiązek dostarczać wyciągi, chyba że umowa stanowi inaczej.
    Skoro umowa nie stanowi inaczej, to bank ci powinien dostarczać wyciągi.
    Skoro nie dostarczał, to miałeś prawo sądzić, że rachunek jest
    zamknięty. Inaczyj byś się o wyciągi szybko upomniał.
    I tego się trzymaj.

    W umowie konta jest informacja o comiesiecznych
    > wyciągach dostarczanych pod adres, żadnych wykluczeń. W umowie jest
    > także zapis o minimalnych wplywach na konto - 400 zł. Przecież o tym by
    > przypomnieli!.
    Jeszcze raz. Mogą nie muszą. Skoro nie muszą to nie przypomnieli.
    Gdyby był zapis, że bank ma obowiązek sprawdzać minimalne wpływy i
    inforomować cię jeśli ich nie ma to co innego.
    A tak to jest prawo banku, a nie jego obowiązek.

    > Ja zawsze zbieram wszystkie papierki, ale czasami w papierach rządzi
    > żona, a wtedy (jak widać) pojawiaja sie problemy. Ale posiadam takie
    > dokumenty które świadczą o powstaniu debetu w kwocie 2 złotych i po 2
    > dniach pismo już w domu miałem (chociaż już wtedy kwota była
    > uregulowana) a tu ponad dwa lata ???? Po prostu tego nie rozumiem.....

    Bo w ilości papierów ktoś się wreszcie do ciebie zabrał i tyle czasu to
    zajęło.