  • Data: 2002-06-26 06:54:55
    Temat: Re: Bank dla spółki z dostęprzem przez internet.
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wciąż nie wiem PO CO JAWNA? Rozumiem różnice pomiedzy SC, ZOO, SA i
    > widzę odpowiednie zastosowania dla nich. A Jawna po co? Żeby był wybór
    > wśród SC?

    http://firma.onet.pl/A,687,1058938,poradnik.html

    "Ze względu na konieczność ujednolicenia prawa według dyrektyw Unii
    Europejskiej ta forma prowadzenia działalności skazana jest na wymarcie. Należy
    sądzić, że od 01.01.04 wszystkie spółki cywilne będą musiały ulec
    przekształceniu w inne formy spółek. Jest to czynnik zdecydowanie przemawiający
    przeciw rozpoczynaniu działalności w formie spółki cywilnej."

    Nie będę więc tworzył SC po to, żeby za 1.5 roku robić przekształcenie i znowu
    uczestniczyć w papierologii (ergo ponosić koszty i tracić czas). Pytanie o to,
    dlaczego wprowadzono SJ a likwiduje się SC zamiast np. zmienić zasady działania
    SC, kieruj do ustawodawcy.

    Kamiluu