  • 1. Data: 2002-06-19 14:40:32
    Temat: Bank dla spółki z dostęprzem przez internet.
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Szukam właśnie banku, w którym mógłbym założyć konto dla spółki jawna (prawie
    że osoba prawna). mBank i Inteligo zdaje się odpada, bo te konta są tylko dla
    osób fizycznych.

    Zastanawiam się nad ofertą WBK (dostęp przez internet dla wszystkich wspólników
    na hasło, przelewy z tokenem w gestii jednego wspólnika, karta VE). A może
    warto brać ten ichni "pakiet biznes"? Jaki jeszcze inny bank da mi podobne
    możliwości, a może będzie tańszy?

    --
    Pozdawiam
    Kamiluu

  • 2. Data: 2002-06-19 15:22:08
    Temat: Re: Bank dla spółki z dostęprzem przez internet.
    Od: "Karol" <a...@b...com>

> [...]
    wspólników
    > na hasło, przelewy z tokenem w gestii jednego wspólnika, karta VE).

    Moze warto skorzystac z ich oprogramowania Minibank24. Nie wiem jaki pakiet
    uslug BZ WBK oferuje przez internet (korzystam tylko z prywatnego), ale
    podejrzewam, ze Minibank24 jest bardziej rozbudowany.

    Karol

  • 3. Data: 2002-06-19 16:59:32
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
> [...]
    > na hasło, przelewy z tokenem w gestii jednego
    wspólnika, karta VE). A może
    > warto brać ten ichni "pakiet biznes"? Jaki

    BRE BRESOK

    Sark

  • 4. Data: 2002-06-19 18:21:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BRE BRESOK

    Czyli albo homebanking (z dostepem przez inet tez jest ;)
    albo moze Telepekao24 lub Fortis?

  • 5. Data: 2002-06-19 19:50:25
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Odpowiedź zbiorcza:

    1. Homebanking WBK - znam ofertę. Nie chcę strzelać z armaty do mrówki :-)
    Poza tym w "zwykłym" dostępie mam 30zł mies za prowadzenie konta + 70 za token.
    2. BRE - token za free, ale 140 zł mies za prowadzenie konta.
    3. PEKAO SA - token za free, 50zł mies
    4. Fortis - nie mogę znaleźć toip'a...

    Dziękuję za podpowiedzi, chyba jednak WBK :-)
    --
    Pozdawiam
    Kamiluu

  • 6. Data: 2002-06-19 20:17:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    token.

    > 2. BRE - token za free, ale 140 zł mies za prowadzenie konta.

    140 zl przy BRESOKu, a przy interBRESOKU za 100 zl, token za free.

    > 4. Fortis - nie mogę znaleźć toip'a...

    wlasnie ile fortis ?

    najtansza jest chyba Nordea, chyba za 10zl/mc + token.
    pzd

  • 7. Data: 2002-06-19 20:53:37
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > 140 zl przy BRESOKu, a przy interBRESOKU za 100 zl, token za free.

    No nie....
    " Standardowe administrowanie rachunkiem oraz korzystanie z Elektronicznego
    Systemu Obsługi Klienta BRESOK - 200,00 zł (miesięcznie).
    Standardowe administrowanie rachunkiem oraz korzystanie z Elektronicznego
    Systemu Obsługi Klienta BRESOK wyłącznie w wersji internetowej pn. interBRESOK -
    140,00 zł (miesięcznie)."
    Cytat z: http://www.brebank.com.pl/msp/index.jhtml?context=43
    98

    > wlasnie ile fortis ?
    >
    > najtansza jest chyba Nordea, chyba za 10zl/mc + token.

    9zł/mies, token za "free" (cudzysłów, bo 20zł za pierwszy rok użytkowania),
    przelew 60 gr (przy od 3 do 5 zł w innych bankach). Fiu fiu, powiedziałem
    sobie :-)

    Kamiluu

  • 8. Data: 2002-06-19 21:28:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > Standardowe administrowanie rachunkiem oraz korzystanie z Elektronicznego
    > Systemu Obsługi Klienta BRESOK wyłącznie w wersji internetowej pn.

    Tak, ale praktycznie 'obnizaja' do 100 zl. Ale dalej to jest oplata z
    kosmosu :((
    Dla porownania BHW (citi) o ile dobrze pamietam 60zl, generalnie tansze.

    > 9zł/mies, token za "free" (cudzysłów, bo 20zł za pierwszy rok
    użytkowania),
    > przelew 60 gr (przy od 3 do 5 zł w innych bankach). Fiu fiu, powiedziałem
    > sobie :-)

    To dobrze pamietalem :-)) maja jeszcze dosc fajny system informatyczny, bo
    mozna np. drukowac potwierdzenia przelewu w pdf, jakies potwierdzenia
    przelewow sa za free i takie tam... Jedyny minus malo oddzialow (co sie
    zmieni po fuzji z LG), ale po co komu oddzialy jak ma inet :-))
    Ps. a w multibanku nie mozna zalozyc konta dla s.j. ??
    pzd

  • 9. Data: 2002-06-20 05:50:16
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > zmieni po fuzji z LG), ale po co komu oddzialy jak ma inet :-))
    > Ps. a w multibanku nie mozna zalozyc konta dla s.j. ??

    "MultiKonto Business Class to rachunek bieżący dla osób fizycznych prowadzących
    działalność gospodarczą, przedstawicieli wolnych zawodów i spółek cywilnych."

    "MultiKonto Business Medicus to rachunek bieżący przeznaczony dla podmiotów
    prowadzących: praktykę lekarską, specjalistyczą praktykę lekarską " ... i inne
    medyczne

    "MultiKonto Business Expert to rachunek bieżący przeznaczony dla osób
    świadczących usługi doradcze, takich jak prawnicy, doradcy podatkowi czy
    architekci, wykonujących pracę na własny rachunek."

    Czy Multibank odpada. A propos oddziałów - mam we Wrcoławiu tyle samo
    multibanków, co nordei :-)

    Kamiluu

  • 10. Data: 2002-06-20 09:29:16
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    19 Jun 2002 16:40:32 +0200, <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Szukam właśnie banku, w którym mógłbym założyć konto dla spółki jawna (prawie
    >że osoba prawna). mBank i Inteligo zdaje się odpada, bo te konta są tylko dla
    >osób fizycznych.

    może Telekakao wystarczy?

    --
    pozdrawiam,