  • Data: 2004-06-17 13:38:36
    Temat: Re: Bank, dług, ugoda?!?
    Od: "Marcin Janusz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Salomonie......
    > Kredytobiorca mógł o tym myśleć, jak zaciągał kredyt.

    ...jak zaciągał kredy miał zdolność;
    ...nie bronie Klienta, ale porównywanie sytuacji utraty pracy i nie
    posiadanie zdolności do spłaty kredytu to trochę inna kwestia niż celowe
    wyłudzanie kredytu (via działalności wodzów z Samoobrony) - gdzie indziej
    osoba fizyczna może ogłosić "bankructwo"... ale wiąże się to później z
    konsekwencjami (w przeciwieństwie do naszego kraju, gdzie można założyć
    jedną spółkę zoo, a po jej bankructwie za chwilę kolejną, etc
    ...jeśli Klient sam zjawił się w banku w celu negocjacji warunków, to
    częściowo dla mnie oznacza, że nie jest do standardowy przypadek
    lekkomyślności, więc porównanie do typowych naciągaczy jest moim zdaniem
    chybione

    nie życzę podobnej sytuacji, ale jestem ciekaw jak byś sobie z taką
    poradził...
    z chęcią poczytam, pomysł jak byś to rozwiązał u siebie...