  • Data: 2004-06-17 14:36:36
    Temat: Re: Bank, dług, ugoda?!?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam tylko pytanie, skąd wiesz, że wcześniej w wspomnianym przypadku
    > pracowała jedna osoba i po drugie skąd wiesz JAKIE były poczynione kroki
    aby
    > zabezpieczyć się przed taką sytuacją?

    Nie wiem. Krydytobiorca tak napisał.

    >Twoja krótkowzroczność jest
    > porażająca...

    Porażająca, to jest krótkowzroczność biorących kredyty.

    >to nie jest przypadek "lepperowski": wsiąść kiedy dają -
    > sperdala...ć - a później chować głowę w piasek... A jeśli uważasz, że
    > wszyscy są równie rozsądni jak ty, to zobaczymy za 6 m-cy jak stopy pójdą
    > górę przy jednoczesnym ruchu na walucie... zobaczymy jak "wykształceni"
    > pracownicy banków INTELIGENTNIE doradzali przykonywując do kredytów
    > walutowych, bo przecież tylko wtedy najbiedniejszym Klientom wychodziła
    > zdolności kredytowa, aby kupić wreszcie mieszkanie skoro kredyt był taki
    > tani i taki łatwy... nieprawda?

    Nie wiem. Pracuję, zarabiam i LICZĘ, czy ewentualnie biorąc kredyt będę w
    stanie go spłacić. Jak mi wychodzi z obliczeń, że nie to NIE BIORĘ kredytu.
    Choćby nowe autko ładnie wyglądało.

    > Moim zdaniem żyjesz w matrix`ie... gdybyś siedział na "rynku", wiedziałbyś
    > że pęknięcie tego balona jest dopiero przed nami (chodzi mi głównie o USA,
    > gdzie 2/3 kredytów jest o zmiennym oprocentowaniu, co odbije się czkawką
    za
    > jakiś czas także i u nas)...

    Czekam właśnie na te 100 postów dziennie. Jak ktoś nie umie liczyć, to możel
    lepiej żeby kredytu nie brał? Bo się zdziwi, że windykacja w Polsce jakoś
    działa.

    >no, ale może zejdzie się to politycznie z rządami Partii
    > Milionerów, więc będziemy mieć gotową odpowiedź na tego typu problemy,
    > hehe;-)))

    Wystarcza Partia Rozsądku - jak nie jestem w stanie spłacić, to nie
    pożyczam. Takie trudne?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,