  • Data: 2023-03-29 14:30:39
    Temat: Re: Bank i ważność DO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 29 marca 2023 o 14:11:16 UTC+2 J.F napisał(a):
> [...]
    "alergia", a jak potem robiliśmy dla synka i pytałem,
    paluszków - no ale tam się nie wybieram),
    > USA od 2016 wymaga paszportu biometrycznego ... przynajmniej do
    > bezwizowego wjazdu.

    Ale ja mam biometryczny - tylko bez wpisanych danych o paluszkach.
    Mogli mi zmierzyć nos i inne takie - to się nazywało bertiligionaiere czy coś w tym
    stylu po francusku,
    i nawet we Francji działało, ale przegrało z daktyloskopią.
    Hmm, bezwizowo do USA rzeczywiście już można., jakoś mi to umknęło.
    To może czas się wybrać?