  • Data: 2023-03-29 14:58:58
    Temat: Re: Bank i ważność DO
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obu tych ewentualności?...

    Zapis danych o odcisku palca ma w sobie coś z funkcji jednokierunkowej.
    O ile się orientuję to zapisywane jest ileś charakterystycznych danych,
    a potem może być sprawdzana odległość porównywanego odcisku od
    zapisanych danych.
    Potwierdzenie tożsamości przez takie porównanie to zupełnie co innego
    niż wyszukiwanie zgodności odcisków.

    Prawie na pewno działa to tak, że jakbyś wziął tysiące dowodów i kolejno
    sprawdzał, czy jesteś daną osobą to np. co 1000 dowód mógłby być uznany
    za Twój.
    I to wystarczy - bo jak sprawdzany jest tylko Twój odcisk z danymi z
    Twojego dowodu to zgodność jest potwierdzona z poziomem ufności 99,9%.

    Jeśli co 1000 zestaw danych jest zbliżony to znaczy, że na Świecie jest
    około 8 milionów ludzi w których odcisk możesz trafić próbując odtworzyć
    odcisk na podstawie tych danych.

    Według mnie podrzucenie odcisku na miejscu zbrodni na podstawie tych
    danych odpada.
    Zupełnie co innego dostanie się do banku.
    P.G.