  • Data: 2009-04-11 09:53:50
    Temat: Re: Bank internetowy z darmowymi przelewami
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl>
    > Obsluga jak dla mnie jest duzo, duzo lepsza niz w innych bankach, w
    > ktorych mam konto.
    > A skoro sie tak rozpisalem to jeszcze odpowiednie linki
    > http://www.fortisbank.com.pl/ind/701_811.htm
    > http://www.fortisbank.com.pl/ind/5734.htm
    >
    > Dodam jeszcze, mimo tego, ze w TOiP sa oplaty za otwarcie rachunku nie
    > ponioslem ich. Nie obciazono mnie takze za karte Gold chociaz bralem
    > ja w promocji gdzie miala kosztowac 50 PLN. oplatami za ePakiet i VE
    > jednak obciazaja ;(.

    tez kiedys mialem tam konto gold, ale mimo zaporowej oplaty (chyba
    500zl)
    postanowilem je przeniesc na wspolny z żoną e-pakiet (tylko tam była
    bezprowizyjna VE)
    Zgodzili się, otworzyli mi je, ale potem jak już je miałem to w systemie
    były jaja
    - nie pamiętam już dokładnie o co chodziło, ale coś ciągle ten stary
    rachunek
    orzeszkadzał w funkcjonowaniu nowego. W końcu łaskawie zgodziłam się
    na e-pakiet, ale bez żony, za to z jakimis bonusami
    Odtąd (albo już wcześniej) znany tam jestem jako najbardziej upierdliwy
    klient Fortisa - ciągle mam jakieś "reklamacje" :-)
    *** blad ***