  • Data: 2009-04-11 10:38:19
    Temat: Re: Bank internetowy z darmowymi przelewami
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message
    news:grpnlb$1ml$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Dla mnie takim kontem jest pl@net Fortisa, ale juz nie otwierają

    Eeee... nie jest tak zle, bo od lat nie zmienila sie wartosc minimalnych
    wymaganych wplywow na konto Gold, to moze byc ciekawe dla osob, ktore
    zastanawiaja sie nad tym co zrobic po zmianach w Aquariusie. W skrocie
    wiec... aby otworzyc konto Gold w Fortisie trzeba miec wplywy w wysokosci
    5tys/m-c lub aktywa 50tys PLN, przez pierwszy rok oplata za konto to 0 PLN,
    oplata za karte demetowa to 1PLN/m-c, mozna miec darmowe wyplaty ze
    wszystkich bankomatow w PL gdy sie ma karte zlota, a ta mozna dostac gratis
    gdy ma sie lokaty na 20tys PLN, jak nie to wyplata z bankomatu obcego w PL
    tylko 3,9PLN. Operacje za posrednictwem bankowosci elektronicznej sa
    darmowe.
    Obsluga jak dla mnie jest duzo, duzo lepsza niz w innych bankach, w ktorych
    mam konto.
    A skoro sie tak rozpisalem to jeszcze odpowiednie linki
    http://www.fortisbank.com.pl/ind/701_811.htm
    http://www.fortisbank.com.pl/ind/5734.htm

    Dodam jeszcze, mimo tego, ze w TOiP sa oplaty za otwarcie rachunku nie
    ponioslem ich. Nie obciazono mnie takze za karte Gold chociaz bralem ja w
    promocji gdzie miala kosztowac 50 PLN. oplatami za ePakiet i VE jednak
    obciazaja ;(.

    MK