    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Bank jako usługa
    Date: Tue, 18 Oct 2011 22:33:40 +0200

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 22:01:25 +0200, Jerzy Dombczak napisał(a):

    > Tak bylo kiedys dzisiaj popprostu drukuje sie papier toaletowy i wciska
    > frajerom.

    No ale dzisiaj możesz za ten papier toaletowy zakupić np. buty produkcji
    chińskiej i pochodzić przez nie tydzień. To bardzo krótko ale w zasadzie za
    free, bo papier nic nie wart. Ergo ciebie wyrolowali, bo dali ci za Twoją
    ciężką pracę papier, a Ty wyrolowałeś chińczyka, bo on ci za to dał buty i
    w zasadzie chińczyk wyrolował ciebie bo jego buty rozpuściły się przy
    pierwszym deszczu. Ogólnie każdy się narobił jak wół a wszyscy wyszli na
    zero. Dlatego zawszę będę powtarzał, że nie rozumiem ekonomii.