  • Data: 2009-04-09 13:38:09
    Temat: Re: "Bank jest od tego, by sprzedawać."
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st pisze:
    > Temu sie wlasnie dziwie. Tzn. nie twierdze ze "bolcowania do bólu i
    > bez mydła" sie nie praktykuje w Stanach (polecam kupno samochodu w
    > ramach testu! :) ), ale jakos nie na etapie "codziennego" uzywania
    > bankowosci. Przy wiekszych okazjach typu kredyt na dom etc.
    > rzeczywiscie trzeba byc superczujnym, ale przy uzywaniu normalnego
    > konta raczej nie.

    Nawiązując do artykułu : trzeba być niespełna rozumu, żeby cały kapitał
    (400k PLN!) ze sprzedaży mieszkania + w bonusie KREDYT zainwestować w
    coś o czym się nie ma pojęcia. Mam żałować takiej osoby ? Oczywiście
    mogę jej po ludzku współczuć ale powiedzmy sobie wprost : sama sobie
    jest winna.

    Z normalnym kontem nikt tutaj nikogo nie oszukuje. Jasne są jakieś
    opłaty za przekroczenie debetu czy limitu na KK ale takie coś jest wszędzie.

    Masa ludzi wzięła kredyty walutowe na 110-130% wartości mieszkania nie
    mając pojęcia na czym taki kredyt polega, w dodatku rata kredytu wynosi
    w ich przypadku czasem 60-70% miesięcznego dochodu. Trzeba myśleć!

    > No i nie zdarzylo sie dotad zeby jakas aktywna pracownica oddzialu
    > sprzedajaca karty rzucala sie na mnie od wejscia, rozplaszczala
    > biustem o sciane i szeptala czule "Mam cos, co cie zainteresuje".
    > Niestety... :)

    Mi też nie. Owszem starano mi się wciskać jakieś karty kredytowe czy
    super opłacalne kredyty w Citi ale wystarczy zadać kilka podstawowych
    pytań lub chwilę porozmawiać (a RSO ile wynosi? lub "a w banku X jest
    taniej") i na tym wszystko się kończy.

    --
    Mithos