  • Data: 2009-03-24 15:49:17
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gqaucp$5a4$1@news3.onet...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości

    > Gdzie wyczytałeś, że piszę o sobie??????????

    Zatem to pytanie kieruję do tych, co tam mieszkają.

    > Na jaką starość???????????????

    Przeczytaj co napisałaś wcześniej i zrozum kontekst.

    > No cóż - przychylam się do opinii pozostałych.
    > Faktycznie - jesteś po prostu ... ciężkim idiotą.
    > EOT, bo szkoda mi czasu na dalsze dysputy z kimś, kto ma mentalność
    > 10-latka.
    >
    > Emka

    Cieszy mnie, że taki tępy głupol, jak Ty nazywa mnie idiotą.
    :-D

    Podsumowując Twój tok myslenia:
    1. Twierdzisz, że przez ostatnie 80 lat nie było kryzysu.
    2. Uważasz, że nikt nie wiedział że nadejdzie.
    3. Wierzysz, że instytucje państwa chronią obywatela przed własną głupotą.
    4. Nie rozumiesz co dla każdego obywatela oznacza spłata prywatnych
    zobowiązań przez państwo.
    5. Uważasz za oczywiste, że osoba bez kapitału własnego może bezproblemowo
    wziąć kredyt na całość inwestycji i nie musi się obawiać pułapek.
    6. Twierdzisz, że osoby niepodpisujące się własnym nazwiskiem są
    niewiarygodne, ale sama się też ukrywasz za pseudonimem.
    7. Nie rozumiesz prostych zasad matematyki.

    Wow!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/