  • Data: 2009-03-24 22:42:04
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 23:31:38 +0100, Jan Werbiński napisał(a):
    > Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Za 100 000 można wybudować mały domek.

    Pewnie, do tego działka spadnie nam sama z nieba. Zaś te 100k to śmiech na
    sali, może jak rzucisz pracę i będziesz wszystko przy tym domku robił sam
    (włącznie z własnoręcznym lepieniem cegieł z gliny). Tak przy okazji -
    rozumiem że te 100k PLN już każdy sobie zgromadzi w gotówce?

    > Mój kolega wybudował kilka większych po trochę więcej niż 120-150 tys.

    Gratuluję kolegi, który załatwia skądś ziemię za darmo :>

    > Kto kupuje mieszkanie za 600 000?

    Akurat tu się zgodzę, sam też bym w życiu tyle nie dał za mieszkanie - chyba
    żebym mógł mieć takie w ramach kaprysu zamiast fefnastego mercedesa ;)

    > To dobrze, że frajerzy się zrujnują. Podbili bańkę spekulacyjną cen
    > nieruchomości do monstrualnych rozmiarów i niech za to polegną.

    Oni podbili? Raczej banki, robiące co się da by dać jak najwyższe kredyty
    przy jak najmniejszych zarobkach klientów. A teraz robi się ciepło, to ciężar
    swojej głupoty próbują przerzucić na klientów.
    Jeśli ktoś ma zdechnąć, to lepiej niech to będą banki. Tym bardziej że nie
    zdechną tylko będą miały mniej do zżarcia...

    > Ewolucja gatunku trwa. Nieprzystosowani giną.

    Więc niech pozdychają banki - zwłaszcza jeśli przez łapówy prawo stoi po ich
    stronie...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944