  • Data: 2009-03-24 23:02:20
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Schliesky" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:gqbncb$d3b$1@inews.gazeta.pl...

    > Widzę, że jesteś z tych co uwierzyli developerom, że koszt wybudowania
    > mieszkań to 8tys/m2.

    No dobra, ja nie wierzę, że koszt projektu przyłącza wod-kan wraz z
    odbiorami to 5000 zł. Nie wierzę i już. Ale mówi mi to jeden projektant,
    drugi, trzeci ... piętnasty ... czterdziesty. I co teraz? Mam se zrobić sam
    ten projekt (nie mam uprawnień), mam czekać do święty Nigdy, mam żyć bez
    wody w domu czy może jednak mam zapłacić, bo bez tego nikt mi wody do domu
    nie dostarczy?
    Analogicznie - co z tego, że ktoś kiedyś nie wierzył, że ceny mieszkań są
    napompowane?

    > A jeśli będą zwalniać to dlatego, że bańka pękła,

    Jaka konkretnie bańka pękła w tych wszystkich zakładach, z których masowo
    zwalniają ludzi już od kilku tygodni?

    > ludzie nie chcą kupować mieszkań po takich cenach, znaczy gdyby mogli to
    > by pewnie kupowali, bo wariatów nie brakuje, ale banki przycięły kredyty
    > na to szaleństwo.

    Nie zapominaj, że one same to szaleństwo rozkręciły. To nie klient był
    wariatem w tej całej farsie.
    On był jedynie ofiarą.