  • Data: 2009-03-24 23:13:27
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrngsiov3.apk.joshua@tau.ceti.pl...

    > Gówno dostaje. Sam sobie bądź "tylko bankrutem"...

    Po co? Jest wielu głupców chętnych zbankrutować.

    > Nie żyje sobie spokojnie, bo nie ma z czego żyć - a każdy zarobiony grosz
    > mu
    > odbierze złodziej czyli bank.

    Bredzisz. Nie wiesz o tym, że jest coś takiego jak kwota wolna od zajęcia
    komorniczego?

    > Skończyć ze sobą powinny przede wszystkim banki :)

    I jak sobie wtedy wyobrażasz system pieniężny i kredytowanie?

    > Naiwny... Bank by zlicytował Twoje zabezpieczenie za ułamek jego
    > prawdziwej
    > wartości a Ciebie by sprowadził do dna. Nie zapominaj że to Polska...

    Jak mógłby mnie sprowadzić do dna kredytem na samochód? Bez sensu.

    > Jak kupowałeś toster na raty to oczywiście że to nie problem. Tylko że nie
    > każdy może jak Ty mieszkać w tosterze...

    Jak kogoś stać, to niech mieszka w Soho. Nikt nie broni.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/