  • Data: 2009-03-24 23:37:09
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:slrngsiqr2.apk.joshua@tau.ceti.pl...

    > Stać Cię na zapłacenie z dnia na dzień bankowi 300tys.? Albo choćby
    > 100tys?

    Jak mnie stać, to mogę brać kredyt. Jak nie stać, to nie biorę takiego
    kredytu. Kredyty są dla bogatych, a nie dla ambitnych żuli.

    > Za to odbierając klientowi mieszkanie bank zostanie zupełnie z niczym.
    > Problem w tym, że bank może spokojnie potraktować tak choćby kilka procent
    > swoich klientów, bo pozostali się przestraszą. A to, że iluś osobom
    > zniszczono całe życie - cóż, bank ma to gdzieś.

    Mylisz się. Odbierając mieszkanie za bezcen staje się właścicielem
    nieruchomości i w dalszym ciągu ma prawo do rat!!! Raty są w dodatku sporo
    większe. Czysty zysk.

    > To niech chronieni będą ci którzy faktycznie tej ochrony potrzebują. Jak
    > Kowalski kupi przez internet maszynkę do golenia za 200 zł która jest
    > bezwartościowa to najwyżej będzie wkurzony i nieogolony przez tydzień.
    > Dlaczego chroni się jego, a nie Nowaka który zostanie przez bank
    > bezpodstawnie uznany za niewypłacalnego i wyląduje na bruku bez grosza
    > przy

    I niech wszyscy będą zdrowi i bogaci. Zakazać niesprawiedliwości, biedy i
    chorób!

    > Ale co to ma do rzeczy? Mieszkania kupowane za kredyty złotówkowe nie
    > potaniały? :) Ja nadal się nie czepiam tego że ktoś musi płacić większe
    > raty
    > za kredyt hipoteczny - liczył na niski kurs franka i nie przewalutował na
    > czas więc sam sobie winien. Ale on spłaca to mieszkanie, rezygnując ze
    > zbytków - tymczasem bank stwierdza "wiesz, moim zdaniem to niedługo
    > przestaniesz spłacać - oddawaj kasę". Ta sytuacja JEST chora i
    > zdecydowanie
    > nie powinna mieć prawa wystąpić.

    Nie powinna. Dlatego 37 500 000 Polaków nie wzięło kredytu, chociaż kilka
    milionów z nich potrzebuje mieszkania. U nich ta sytuacja nie wystąpiła.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/