  • Data: 2009-03-24 23:52:07
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

> [...]
    > częścią większego lub pomieszczeniem gospodarczym czy garażem.
    > Nie pamiętam czy to miało być robione z suporeksu, czy kanadyjski, ale
    > koszt budowli 25m2 zamykał się w okolicy 35-45 tysięcy. Było to
    > wyposażone w mini łazienkę i mini kuchnię. Ciasno, ale tanio i WŁASNE.
    > Tymczasem obok miał powstawać już prawdziwy, duży dom.
    > Jak widać za cenę małego samochodu można się wybudować bez nadmiernego
    > zadłużania się. Żyjąc skromnie, ale rozsądnie.
    > Zaraz ktoś wyskoczy, że ma dzieci itp i nie może mieszkać w mniejszym niż

    Prawie.
    Po pierwsze - działki 10-20 tys. to chyba tylko rolne, sprzedawane na
    hektary no i w okolicach Żar ;-)
    Po drugie - mieszkanie w 25 m2 pomieszczeniu gospodarczym w czwórkę ludzi
    zalatuje slamsami i nie różni się niczym od mieszkania w altance
    działkowej. Jasne, że tak też można, ale skoro tak, to po grzyba w ogóle
    budować dom? :>
    No i najważniejsze - to nadal nie rozwiązuje problemu skąd wziąć gotówkę na
    budowę normalnego domu tak, by skończyć go przed emeryturą.

    > Kredytowa?

    A co ma piernik do wiatraka? Zakłady zwalniaja ludzi, bo spadła ilość
    zamówień, a tym samym obroty.
    Dodatkowe koszty nabijają zwyżki energii. Co z tym mają wspólnego kredyty?

    > I takie ofiary należy pożerać, żeby się więcej nie rozmnażały!

    Osobiście wolę zanik takich pozbawionych człowieczeństwa osobników jak Ty.
    Przed chwilą przyszło mi do głowy pytanie - czy Ty nie jesteś aby
    komornikiem? Bo mentalność, jaką tu prezentujesz idealnie pasuje do tego
    zawodu.