  • Data: 2009-03-26 09:16:21
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: zch2872 <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer pisze:

    > Marży się nie kalkuluje "od czapki" tylko właśnie biorąc pod uwagę takie
    > elementy jak ryzyko. Przy słabym zabezpieczeniu ryzyko wzrasta.

    To dlaczego ta marża została przy podpisywaniu umowy na tak ryzykowny
    kredyt w jeszcze bardziej ryzykownej walucie na tak długi ryzykowny
    okres kredytowania ustalona na tak niskim poziomie.
    Co za GŁUPIEC zaproponował klientom takie warunki??

    Tak wiem. Drobnym druczkiem dodano zabezpieczenie ze jakby co to ty
    kliencie ryzykujesz sam bo my to "cfaniaki" jesteśmy.
    Mamy układy w nadzorze, u ustawodawcy i nikt nam nie podskoczy.
    Towar (mieszkanie) jest tak chodliwy że jak nie ty to pięciu innych na
    pewno podpisze.
    A UE na to patrzy i nie grzmi. :-(

    zch