  • Data: 2006-08-08 08:08:15
    Temat: Re: Bank naliczył kupę kasy za prowadzenie rachunku.
    Od: donquijote <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):

    > jw teoretycznie może, ale praktycznie tego nie zrobi
    > jezeli miales na mysli konto bzwbk24.pl to polecam § 27 pkt. 2
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/regulamin_kont_
    dla_ludnosci.pdf
    > bank moze zamknąć konto po 3 miesiącach jak nie ma na nim obrotów...

    Znam te zapisy i dlatego jestem ciekaw jak to się ma do naszego prawa.
    Co na to KC? Mam na co dzień trochę do czynienia z bankami i faktycznie,
    jeżeli klient jak to ładnie określiłeś nie bruździ, to mu konta nikt nie
    zamknie. Natomiast wciąż nurtuje mnie, czy jeśli bank zamknąłby mi takie
    konto, to czy mógłbym się gdzieś odwołać?

    pozdrawiam
    donquijote