  • Data: 2009-09-14 14:08:28
    Temat: Re: Bank of America - transfer do polski
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA> szukaj wiadomości tego autora

    Ja jak wracalem z W&T to kase przywiozlem w portfelu....
    Tez mialem konto w BoA ale najtaniej to oczywiscie w cashu wychodzi.
    Z bezpieczenstwem moze gorzej. Ja wyplacalem pieniadze i zamykalem konto
    wsiadajac potem od razu do samochodu, którym jechalem na lotnisko.
    Czek ze zwrotem podatku:
    1. Federalny w wys. 3/4 zwrotu oddalem do skupu w PKOBP, wyplacili mi od
    razu pieniadze (do wyboru w $ badz PLN) za chyba 1,5% prowizji,
    2. Stanowy oddalem do inkasa w Citi do rachunku w $. Po 3-ech tygodniach
    pojawila sie kasa. Co ciekawe nie wzieli za to ani centa.

    Pozdrawiam,
    Paul.

    BTW Przy realizacji czeków w Polsce od razu widac róznice miedzy Bankiem, a
    McBankiem.
    Mine Pani z Multi po okazaniu jej czeku do inkasa pamietam do tej pory ;]