  • Data: 2011-01-20 10:37:01
    Temat: Re: Bank "zakapował" klienta.
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 23:08, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Ja mniej więcej tak robię i nic się nie wydarza. I to nie jest kilkadziesiąt
    > przelewów tylko setki.

    Ja to napisałem oczywiście na szybko i po chińsku, to co opisałem jest
    normalne przecież :) Chodzi o sytuację, kiedy Jan Kowalski otwiera
    konto, a następnie by się nie ujawniać podaje przelewającym mu na
    konto fikcyjne dane, a ludzie mu przelewają podając te fikcyjne dane,
    które nie mają kompletnie związku z właścicielem. Po przekroczeniu
    pewnego progu jest w mB taki dział co zakłada blokady na wyjście z
    konta i żąda wyjaśnień na piśmie.