eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank "zakapował" klienta.Re: Bank "zakapował" klienta.
  • Data: 2011-01-20 10:47:01
    Temat: Re: Bank "zakapował" klienta.
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ee645075-0ee3-43d9-a944-a093b9e18e6f@e2
    0g2000vbn.googlegroups.com...

    > Ja to napisałem oczywiście na szybko i po chińsku, to co opisałem jest
    > normalne przecież :) Chodzi o sytuację, kiedy Jan Kowalski otwiera
    > konto, a następnie by się nie ujawniać podaje przelewającym mu na
    > konto fikcyjne dane, a ludzie mu przelewają podając te fikcyjne dane,
    > które nie mają kompletnie związku z właścicielem. Po przekroczeniu
    > pewnego progu jest w mB taki dział co zakłada blokady na wyjście z
    > konta i żąda wyjaśnień na piśmie.

    Tak się to właśnie odbywa na moich rachunkach. Nigdy nie podaję przypadkowym
    osobom swoich prawdziwych danych. Przy czym te które podaję, jak ktoś jest
    mało inteligentny i ma niemożliwe do opanowania lęki, że przelew nie dojdzie
    albo kiedy nie potrafi samodzielnie dać sobie rady na poczcie z
    wygenerowaniem jakichś danych, raczej nie powtarzają się, są za każdym razem
    inne, czasem kompletnie absurdalne typu Jan Sobieski, Plac Zbawiciela 1/2,
    00-950 Warszawa. Tak więc jeśli taki próg istnieje, jest on ustawiony
    relatywnie wysoko, zarówno kwotowo jak i ilościowo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1