  • Data: 2019-08-19 14:51:05
    Temat: Re: Bank zapłaci klientom za wzięcie kredytu.
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-19 o 14:24, J.F. pisze:
    > Mozna, ale trzeba znalezc kogos, kto pozyczy za jeszcze mniej.

    Kupić tanio/sprzedać drogo to naczelna zasada handlu bez względu na to,
    czym się handluje.

    > Chyba, ze jakies krotkie spekulacje masz na mysli - banki chyba tego
    > unikaja, ale moze dunskie nie.

    Mam na myśli globalizację. Skoro banki - rzekomo - pozyskiwały miliardy
    CHF, gdy udzielały kredytów to dlaczego nie miałyby działać dziś
    podobnie na rynku depozytów?

    Przypomnij sobie działanie mB na początku. Brać poniżej WIBOR, wrzucać
    na rynek międzybankowy.

    > Owszem, tylko po co wtedy doplacac do kredytu ? :-)

    W żadnej mierze nie proponowałem dopłat do kredytu.

    > Poza tym latwiej wymusic taki zarobek przy okazji kredytu ... tylko ze
    > to klient placi.

    To fakt. Przy okazji kredytu hipotecznego proponowano np. KK, konto etc.

    > Odsetki -0.5%, ubezpieczenie obowiazkowe +2.0% rocznie ? :-)

    To kwestia skali.