eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pr] Bank zawyżył kurs, klienci stracili pieniądze (Citi)Re: Bank zawyżył kurs, klienci stracili pieniądze (Citi)
  • Data: 2008-11-20 22:58:07
    Temat: Re: Bank zawyżył kurs, klienci stracili pieniądze (Citi)
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK pisze:
    >> wiesz... ja przed wyjazdem do Indii takze dowiedzialem sie na infolinii
    >> citka, ze to jest amerykanski bank, i takze moja karta kredytowa
    >> mastercard bedzie rozliczana poprzez dolara, a nie euro (co oczywiscie
    >> jest nieprawda) i pracownik nie chcial slyszec o tym, ze moze byc inaczej
    >
    > Z mojej wiedzy wynika, ze jest to prawda.Transakcje na KK Citi
    > VISA/Mastercard sa przeliczane przez USD.

    jestes pewien? bo ja jestem prawie pewien, ze wybieralem karte
    rozliczana w euro

    >> Rowniez nie mialem najmniejszej szansy na uzyskanie informacji, jaki
    >> jest (aktualnie, dzis - tz wtedy jak pytalem) koszt waluty indyjskiej
    >> (rupii indyjskich) w Citku. Kilka razy dzwonilem - no nie byli mi
    >> w stanie powiedziec :/
    >> Zreszta w mBanku takze nie byli mi w stanie powiedziec...
    >
    > No i nic dziwnego. Bank po prostu nie prowadzi rozliczen w tej walucie,
    > czyli taka usluga nie jest dostepna.

    A to juz mnie dziwi
    Nie rozumiem, dlaczego bank nie jest mi w stanie odpowiedziec na takie
    pytanie "Jezeli dzis wyjme z bankomatu 100 rupii, to ile Panstwo sciagna
    mi z konta PLNów?"
    Co dziwnego jest w tym pytaniu?

    Sierp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1