  • Data: 2009-05-14 17:03:21
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szczurwa wrote:

> [...]
    erytura-tylko-na-...
    > Te projekty to nic nowego. Gdyby przeszły, byłby to złodziejski numer
    > stulecia na miarę OFE...

    Co do pensji to mi wszystko jedno, ale świadczenia z zus, krus i tego
    typu - jestem zdecydowanie za! Na skalę krajową płatności poprzez
    przekaz pocztowy to są gigantyczne koszty, za które kto płaci? Ja - z
    moich podatków! I to tylko dlatego, że milionom emerytów nie chce się
    ruszyć d*.* i otworzyć jakiegoś darmowego rachunku. Listonosze mają
    robotę, Poczta się obławia, a w budżecie jak zwykle dziura...
    Powinien być nakaz albo posiadania rachunku bankowego do wpłat, albo
    osobistego wypłacania świadczenia w kasie danego urzędu. Albo potrącać
    koszt przekazu!

    No, ale w Polsce pewnych rzeczy się po prostu nie da załatwić... Co roku
    proszę by US przysłał mi zwrot podatku na konto i co roku dostaję go
    przekazem. I co roku szlag mnie trafia, bo muszę stać w gigantycznej
    kolejce, żeby odebrać parę złotych...

    --
    MiCHA