  • Data: 2009-05-14 19:18:07
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 14 maj 2009 21:14
    (autor MarcinF
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <guhqn0$p05$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > zapomniales dodac ze te platnosci powinny byc dokonywane za pomoca
    > wszczepionego w cialo chipa,

    a po co wszczepionego? Bez przesady.

    > dodatkowo wyposazonego w gps ktory
    > gwarantowalby jeszcze dokladniejsza inwigilacje obywateli, oczywiscie dla
    > ich dobra

    Zupełnie nie rozumiem.... Jakaś paranoja? Z mafii jesteś czy co? Ja mam
    legalne dochody i legalne rozchody. Za to z gotówką są wieczne kłopoty w
    używaniu.

    --
    Tristan