  • Data: 2009-05-14 20:05:03
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > Ale to się da leczyć podobno. Poza tym, to nie jest powszechna przypadłość,
    > a dość jednostkowa w pewnych środowiskach w dodatku.

    nie wiem co masz na mysli, ale wydaje mi sie ze gdybys chcial aby sie do tego
    odniesc to napisalbys konkretnie

    > No konieczność latania po bankach, stania w kolejkach, noszenia worka monet
    > i papierków, nie mania prostego przeglądu co i jak znika oraz klasyczne
    > utykanie w kolejkach, bo sprzedawczyni musi zasuwać do sąsiedniego sklepu
    > po drobniaki.

    - gotowke mozna podjac bez kolejek
    - bilonu tez nie trzeba nosic ze soba
    - jaki prosty przeglad ? po portfelu chyba bardziej obrazowo widac ubywanie kasy,
    w dodatku do sprawdzenia salda portfela nie potrzeba bankomatu :)

    - brak drobnych w punkcie handlowym to chyba jedyny argument z jakim sie zgodze,
    aczkolwiek jest szansa ze czeste bieganie do sasiada jest w stanie zmienic
    podejscie sprzedawcy do wielkosci pogotowia kasowego i udzialu w nim bilonu...

    > Ostatnio kupowałem kwiaty dla żony. Znalazłem bankomat, wybrałem 100zł,
    > chciałem zapłacić i czekałem 20 minut aż baba obleci okolicę za resztą.

    to po co czekales zamiast zaplacic bezproblemowa karta ?:)

    poza tym ze nie wszystkie kwiaciarnie akceptuja karty platnicze,
    to wystepuje wiele potencjalnych punktow awarii tego systemu,
    i obawiam sie ze zwykle sa bardziej problematyczne niz rozmienianie kasy
    w sasiednim sklepie