  • Data: 2009-05-15 06:52:53
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:guivvm$9m$2@news.interia.pl...

    > Jakie nieciekawe? Że BRE Bank będzie wiedział w jakich sklepach kupuję?
    > Od lat używam gotówki tylko tam, gdzie mnie zmuszają brakiem obsługi kart,
    > ja nie mam wyjścia. Bo jak mam wyjście, to jadę w inne miejsce.

    Dodajmy dla pełnego obrazu sytuacji, że banknoty 200 zł uważasz
    zaniespotykane w obrocie oraz limit 10k na karcie kredytowej uważasz za
    wysoki.

    Kolego, podjąłeś dyskusję się w temacie, który Ciebie bezpośrednio
    przynajmniej na razie nie dotyczy. A jakby Cię kiedyś zaczął dotyczyć, to
    zapewne załapiesz o co tutaj chodzi. Miejmy nadzieję że teoretycznie, a nie
    praktycznie.

    Pieniądz elektroniczny jak najbardziej TAK, ale w wersji "anonimowych" kart
    przedpłaconych lub płatności z nierejestrowanych obowiązkowo kart SIM. A
    zobaczysz, że to nie będzie szło w tę stronę.