  • Data: 2009-05-15 06:45:07
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 15 maj 2009 00:03
    > (autor Sebastian
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <gui4k2$hsg$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Straaaaaaaaaaaszne. Bywam w sklepie osiedlowym i mam zainteresowania
    > bananami....

    > Jakie nieciekawe? Że BRE Bank będzie wiedział w jakich sklepach kupuję?
    > Od lat używam gotówki tylko tam, gdzie mnie zmuszają brakiem obsługi kart, a
    > ja nie mam wyjścia. Bo jak mam wyjście, to jadę w inne miejsce.

    Jeśli to szczera wypowiedź to rzeczywiście nie musisz się niczego
    obawiać. Ludzie pozbawienie wyobraźni będą bezpieczni. Jeśli niczym nie
    wyróżniasz się z tłumu i najbardziej egzotycznym zakupem są banany to
    możesz być spokojny. Polecam lekture "1984" Orwella i "Nowy wspaniały
    świat" Aldousa Huxley'a. Tam też większość nie miała nic przeciwko.

    Kupuje kartą zawsze jak się da i nie martwię się, że te transakcje są
    rejestrowane. Co innego możliwość zakupu a co innego system mający taką
    kontrole na całym życiem wszystkich obywateli. Jeśli politycy a nawet
    zwykli biurokratyczne urzędy dostaną taką możliwość kontroli i
    uprzykrzania życia obywateli to na pewno kiedyś z niej skorzystają.

    Sebastian