  • Data: 2009-05-17 20:13:04
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: "donald" <d...@k...corporation.p> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale systemy bankowe już takie są. Wielokrotna redundancja danych na
    > różnych
    > etapach zapewnia bezpieczeństwo.

    Powiedz to klientom takiego banku gdzie sie rano obudzili konta byly
    wyzerowane. A teraz sobie pomysl, ze znalazles sie w obcym miescie i masz
    zaplacic za np. hotel.
    W twoich oczach (jesli to byl by twoj klient) byl by kretaczem i
    kombinatorem.
    Powiedz to tez tym co im kase wyplacono z "bankomatu" hehehe.

    > Ale ja się nie wstydzę.

    A ja tak. Ja mam tak od dziecka, ze nie pokazuje bo sie wstydze.
    Skoro ty lubisz to ja nic do tego nie mam, mozesz nawet w sraczu
    zaoinstalowac sobie kamere i wszczepic pare czipow.

    > w jakim zakresie?

    Ile razy miales problem z bankiem? Ile razy stales w kolejce, ile razy ...?
    hmm aha no tak to nie bank winny tylko ludzie...