  • Data: 2023-10-11 10:08:34
    Temat: Re: Banki jednak myślą ;-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Oct 2023 20:30:14 +0200, _Master_ wrote:

    > Jestem po konsultacji z prawniczką ;-)
    >
    > Zamiast 30 tysi. zaproponowała 80 tysi.
    >
    > Ale... za 30 mies. i po odjęciu kosztów zrobiło się z 80 tysi. 60 tysi. ;-)
    >
    > Także ten...
    >
    > 17% od sumy kredytu + 17% od wygranych odsetek + pomniejsze kwoty,
    > stawiennictwa kaucje, sracje...
    >
    > Mówiłem że pójdę na ugodę ale prosiłeś żeby sprawdzić ;[)

    A myslałem, ze jesteś cięty na banki :-)
    I pomysl, ze bank bedzie to kosztowało 100 tys :-)

    To niech ci ładnie na papierze firmowym napisze odpowiedz na
    propozycje - bez prowizji i bez marży, bo to w koncu banku wina,
    wiec za co prowizja :-)
    Tylko nie wiem, czy sie jej opłaca :-)

    Albo sam odpisz, ze w obliczu narastającej liczby sądowego
    unieważnienia kredytu oczekujesz propozycji ugody bardziej dopasowanej
    do warunków rynkowych :-)

    J.