  • Data: 2010-11-04 15:49:37
    Temat: Re: Banki mnie śledzą
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    do mnie również wiele razy dzwonili, ale skoro tak wszystko i wszystkich
    monitorują to powinni wiedzieć
    że nie korzystam (bo nie mam takie potrzeby) ani z kredytu kartowego ani
    z kredytow gotowkowych...mimo wszystko co jakiś czas z banku na C.
    dzwonią i proponują coś czego tak naprawdę nie potrzebuję ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS