  • Data: 2010-11-06 09:49:34
    Temat: Re: Banki mnie śledzą
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 09:37:06 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Nie mam. Być może dla jakichś niewysokich kwot

    Jak łatwo zgadnąć, rozmawiamy o regularnym wyciąganiu całego limitu :)

    > dałoby się taki uniwersalny
    > sposób zbudować przy użyciu instytucji typu Moneybookers czy PayPal

    Tego ani myślę robić dokładnie z tych powodów, o których napisałeś dalej.

    > Oczywiście pomijamy tu trywialne rozwiązania, typu płacenie a potem uznanie
    > na inną kartę czy znalezienie takiego kasyna, gdzie robią to jako transakcję
    > bezgotówkową

    Uhm. Upierdliwe i, w moim wypadku, wymagające dłuższych wycieczek :)

    > Zwróćmy także uwagę, że 2% (o ile to jest prowizja i brak potem odsetek) to
    > warunki dalekie od atrakcyjnych patrząc w długim terminie (biorąc dodatkowo
    > pod uwagę niesterowność takiego kredytu), bo to odpowiada około 13,5%
    > rocznie dla typowego gp 54dni.

    Powiedzmy, że są to warunki akceptowalne, ale mile widziane coś
    ciekawszego, stąd moje poszukiwania.

    > Dopiero poziom prowizji 1%-1,2% wydaje się
    > być naprawdę atrakcyjny.

    Wysępione w Raiffeisenie 1,5%/58 dni ma już sens.

    AK