eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki przestana olewac klientow?Re: Banki przestana olewac klientow?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.
    t-online.de!t-online.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH
    !postnews.google.com!u69g2000hse.googlegroups.com!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Banki przestana olewac klientow?
    Date: Sun, 20 Apr 2008 03:58:17 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 39
    Message-ID: <1...@u...googlegroups.com>
    References: <f...@k...googlegroups.com>
    <o...@p...home.aster.pl>
    <fuco74$ojq$1@news.onet.pl>
    <o...@p...home.aster.pl>
    <fud9c9$6v5$1@news.onet.pl>
    <o...@p...home.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.155.177.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1208689098 26223 127.0.0.1 (20 Apr 2008 10:58:18 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Apr 2008 10:58:18 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: u69g2000hse.googlegroups.com; posting-host=213.155.177.201;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.27 (Windows NT 5.1; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:444644
    [ ukryj nagłówki ]

    On 20 Kwi, 11:12, pwz <p...@f...pl> wrote:
    > I cóż z  
    > tego, że (być może) ktoś tam w banku robi zestawienia klientów, jeżeli z  
    > tych zestawień (jak mi się zdaje) nikt nie wyciąga sensownych wniosków?


    Dokladnie.

    Robiac analizy oparte na kilku parametrach, porownanie wplywow na
    konto, ile z tego zostaje w produktach oszczednosciowych, ile idzie na
    zakupy KK i karta debetowa banku macierzystego, ile na przelewy - i tu
    podzial przelewow na typowe platnosci i transfery na konta wlasne i KK
    w innych bankach - wypadnie z grubsza jak zmienia sie profil klienta z
    uplywem czasu (zakladajac, ze bank jest jego kontem glownym, na ktore
    wplywa pensja i pierwotnie caly ruch zakupowy i przelewowy odbywal sie
    z jego wykorzystaniem).
    Taka analiza powinna dac wykaz kilkudziesiaciu - moze do stu z
    ogonkiem klientow na oddzial duzego banku.
    Nie sa to ilosci, z ktorymi nie daloby sie skontaktowac telefonicznie
    przez personel w przeciagu miesiaca, zeby sie zapytac, czy klient jest
    zadowolony z uslug i czy ma jakies zastrzezenia. Jesli pracownicy
    mieliby jakies pole manewru do zaoferowania zmian, znizek w oplatach
    itp., to czesc z klientow zatrzymaloby samo to, ze sie z nimi
    skontaktowano i zaproponowano jakis bonus, bez koniecznosci
    wykupywania nowych uslug.
    Dodatkowo, comiesieczne raportowanie takich rozmow z wykazaniem, ktore
    uslugi i dlaczego nie podobaja sie klientom, pozwoliloby uelastycznic
    oferte banku, a przynajmniej rozpoznac jej slabe punkty.

    Pierwsze w Polsce tanie konto typu Direct - Citi Direct, powstalo
    zapewne jako alternatywa oferowana klientom zwyklego konta w chwili,
    gdy chcieli rozwiazywac umowe.

    Naprawde wyrazem totalnej obojetnosci na klienta jest dla mnie to, ze
    jesli oddaje karte debetowa do konta, nikt sie tym nie interesuje, nie
    dzwoni, nie zalacza zadnych propozycji do wyciagu z zamknietej
    jednoczesnie KK.......

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1