eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym › Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
  • Data: 2016-05-24 15:57:38
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 maja 2016 15:34:05 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Też się dziwię, że nie zabrali PiS-owi bankomatu, też jestem ciekawy dlaczego
    Dwie odpowiedzi:
    -też są umoczeni
    -nic większego kryminalnego udowodnić się nie dało- ot biznes nie wyszedł/ nie udało
    się go rozwinąć w odpowiedniej skali
    Stawiam na to drugie. Bagaż złych kredytów w skokach ciągnie się od wielu lat a wtedy
    nie mieli jeszcze dopracowanych procedur szacowania ryzyka, nie mieli wglądu w BIK,
    do tej pory nie maja(i już mieć nie będą BTE)
    Więc łatwiej było dostać kredyt(brak wglądu w BIK) łatwiej było wyłudzić(jw+
    niedopracowane procedury a właściwie brak procedur), trudniej było taki kredyt
    windykować.Trzeba by spojrzeć jak szkodliwość wygląda w obecnie udzielanych
    kredytach- pewnie KNF na to patrzy i gdyby co to by reagował.
    Więc wszystko takie czarno-białe nie jest.
    Zarzuty prokuratorskie się gdzieniegdzie pojawiały ale to lokalnie raczej, nic
    większego nie było. Takoż i w bankach się zdarza że prokurator zapuka- ostatnio do SK
    Banku, Getin ze swoimi polisolokatami chociażby też jest mielony przez machinę
    sprawiedliwości.

    > Idź do Biedry, są tam po chyba 20zł :)
    Nawet kiedyś kupiłem, ugotowałem, pokroiłem, do tego warzywa i taką sałatkę dało się
    zjeść