eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankomat BPHRe: Bankomat BPH
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "PiMi" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankomat BPH
    Date: Sun, 27 Feb 2005 22:03:51 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <cvtcg3$2dm$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <cvsoi2$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-74-180.adsl.inetia.pl
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1109538116 2486 213.238.74.180 (27 Feb 2005 21:01:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Feb 2005 21:01:56 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1478
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1478
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:338404
    [ ukryj nagłówki ]

    skoro wybierałeś w piątek kaske a bankomat był BPH , to na pewno na rachunku
    nie masz 0 PLN .
    Masz jak wynika z tego blokade na 7 dni pod te transakcje . 2 marca po
    połnocy blokada zejdzie ( blokada do 3 . 03.2005) o ile nie będzie
    wcześniej obciążęnia- czego nie życzę :) ale nie sądzę.
    Jak bedzie obciążenie to bierz formularz VISA ze strony inteligo - >
    wysmaruj go prawidłowo & przefaksuj do Banku.
    pozdr,




    Użytkownik "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> napisał w wiadomości
    news:cvsoi2$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > W piatek wybierałem sobię kasę z bankomatu przy banku BPH. Wybierałem ja w
    2
    > turach po xxx pln. Za pierwszym razem wszystko było ok dostałem kasę,
    kwitek
    > i kartę, drugi raz nie był juz taki szczęsliwy bo dostałem tylko kartę i
    > kwitek na którym pisało ile wybrałem i że na koncie jest 0 pln. Zgłosiłem
    > reklamacje w banku BPH ale nie mogli pomóc bo karta jest z Inteligo.
    > Pobiegłem do domu sprawdziłem przez www no i okazało sie że mam 0 pln.
    > Zgłosiłem reklamacje w Inteligo powiedzieli że z ich strony wszystko jest
    ok
    > i kazali mi czekać 7 dni. Czy ktos spotkał się z podobna sytuacja ?? Jaka
    > jest szansa odzyskania gotówki ??
    >
    >
    > --
    > Pozdrawiam =>
    > PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
    > ## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
    > ## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1