  • Data: 2009-04-03 17:15:41
    Temat: Re: Bankomat i tresowany szympans :)
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
    > Znajomi z zagranicy doniesli o wynalazku "Emergency Cash" w irlandzkim
    > permanent tsb.
    > http://www.permanenttsb.ie/personal-banking/banking-
    by-sms-faq.asp
> [...]
    > Kod jest wazny przez 2 godziny, wylacznie w bankomatach permanent tsb,
    > gdzie wciska sie Enter i wpisuje otrzymany kod.
    > Przy jego uzyciu, mozna wyplacic 100 Euro (wylacznie tyle), a bank
    > zabiera za te przysluge 2 Euro.
    > Teraz pytanie do znawcow tematu. Wiem, ze w srodku nie siedzi
    > tresowany szympans, ale zawsze myslalem (mialem nadzieje?) ze
    > transakcje bankomatowe na moim koncie wymagac beda uzycia karty, ktora
    > dostalem do reki, zapamietalem jej PIN etc.
    > Co jeszcze mozna zrobic poslugujac sie wylacznie klawiatura bankomatu?
    > Wszystko, lacznie z wyczyszczeniem konta?

    Cos mi nie pasuje. Link, który podales, mówi wylacznie o sms banking, a o
    tym wyjasniaja:

    [QUOTE]
    What services are available under Text Banking?

    There are 4 services available -
    Request a Balance Enquiry
    Request a Mini Statement
    Transfer Funds between own permanent tsb Accounts
    Make a Bill Payment
    [UNQUOTE]

    Albo ja slepy jestem, albo nigdzie nic nie mówia o podejmowaniu gotówki.

    pzdr.
    k.